dangeroussteps

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

My's perspektiv

Av C: - 5 september 2013 20:48

Jag satt och gömde mig i skyddsrummet.

Ovanför hördes bomber och skrik.

Plötsligt så hördes det fotsteg på golvet .

Jag försökte att lyssna.

Where the hell is that kid?,she's the only one left from this stupid family..Sa Någon där ovanför

The only one left?! sa Jag tyst till mig själv och kände hur det bildades en klump i halsen

Jag kunde inte hålla mig,tårarna började att spruta.

Jag hörde att dom gick och smög sakta från skyddsrummet.

När jag kom upp hörde jag inge skrik eller bomber längre.

Jag sprang ut.

På backen låg minst 200 döda kroppar.

They have destroyed our village..sa Jag och kollade runt

Jag kollade på backen igen och såg att där låg min familj.

Mina ben blev som bly.

Jag kunde inte röra mig.

Och plötsligt så kände jag en tår rinna ner för min kind.

Jag blev avbruten av att jag hörde en hellikopter komma förbi.

Jag trodde att det var en bomb hellikopter så jag sprang in i huset igen.

Plötsligt så hörde jag röster som kom närmare.

Två män i millitär kostym kom in.

Please,don't kill me..sa Jag och kollade oroligt på dom

We're not gonna hurt you....We're from The California Helping center...Sa en av dom och log lite smått

Jag var tyst.

We want you to come with us,you will be safe there...sa Den andra och kollade på mig

I'm safe here...mumlade jag och nekade hans blick

So..you're safe here with bombs and stuff like that?...sa en av dom igen 

Jag kollade på dom.

Jag gick emot dom.

Good decision..sa En av dom igen och log 

Jag kollade runt området igen medans vi gick.

Jag kände hur det brändes under ögonlocken.


När vi gått en stund kom vi fram till ett flygplan.

Jag gick in och satt mig.

Bara några timmar senare var vi framme i Californien.


So this is my new destiny? 

F*ck this.

       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C: - 2 september 2013 21:34

My Hastings bor i staden bronx,Staden hamnar sedan i fattigdom och krig. My rymmer från sin stad och även ifrån sin familj. I calefornia träffar My,Kiana Summer,Amanda Hayes och Sanna Deopra. Dom blir genast bästisar och försöker att göra My så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards