dangeroussteps

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Prolog

Av C: - 2 september 2013 21:34

My Hastings bor i staden bronx,Staden hamnar sedan i fattigdom och krig.

My rymmer från sin stad och även ifrån sin familj.

I calefornia träffar My,Kiana Summer,Amanda Hayes och Sanna Deopra.

Dom blir genast bästisar och försöker att göra My så bekväm som möjligt i den nya staden.

Ända tills det blir allt för bekvämt och ingen märker faran som är påväg.

Soldaterna från kriget letar efter My och snart måste hon,Kiana, Amanda och Sanna åka till ett militärläger.

På militärlägret blir det hårda krav och dom klarar inte pressen.

Skotten hotar tillslut och tårarna rinner.



(Kort,Jag vet x3 men aja hoppas det är nåt att läsa :3)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C: - 5 september 2013 20:48

Jag satt och gömde mig i skyddsrummet. Ovanför hördes bomber och skrik. Plötsligt så hördes det fotsteg på golvet . Jag försökte att lyssna. Where the hell is that kid?,she's the only one left from this stupid family..Sa Någon där ovanför T...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards